יום שלישי, 5 באפריל 2016

לעדות


לְעֵדוּת


הייתי תינוקת

אני בת שנה וחצי

 

היו לי הורים ואחות
 אימא
  אבא

                                                                                                                                                           
      

 דרורה
הייתי תורנית



חתול, מלאך ורקפת





הייתי חיילת



היו שאהבו אותי



לפעמים החזרתי אהבה


    
הייתי נשואה

 
הייתי מאהבת וידעתי אהבה


עמדתי על הבמה



טיילתי בעולם


תאילנד                ונציה           מוסקבה עם הבימה 


צרפת, נורווגיה, דנמרק, פאפואה ניו גיני, אוסטרליה, ברלין, קנדה, ניו יורק, ניו זילנד, סנט פטרסבורג, הודו, בייג'ינג ועוד ועוד ועוד
יפן ב - 2017  ולא בטיול מאורגן 
      

יער הבמבוק בקיוטו

בין  בוא השמש                                                     
                                                                         
                                                                                






לירח המלא



 

אני




אימא  לשתי בנות
                                                   
בהיריון
,
שתי בנות



סבתא לנכד ולנכדה


אשת איש גרושה 





מאהבת אלמנה   





ואני ממשיכה

                 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה